25. јун 2016.

Bezglutenski koh





Kada mi je moja draga komšinica, baba Dragica, prvi put donela koh, shvatila sam da je to taj ukus koha za kojim sam godinama tragala. Kao mala, nisam ga baš volela. Ne sećam se ni kada sam ponovo počela da ga jedem. Možda kada sam deci počela da pravim? Sve dok se nisam susrela sa ovim, sećanje na koh ne postoji. Moj muž ga obožava i dan danas mu sijaju oči kada ugleda tepsiju koha u frižideru. Deca takođe. A moja malenkost? Koh je postao poslastica koja se visoko kotira na listi omiljenih.

Jednostavno se pravi i odličan je u ovim vrelim, sparnim danima. Po receptu starom nekoliko decenija, prilagođenom za bezglutensku varijantu.








Bezglutenski koh

Sastojci:
4 jaja
4 kašike šećera
4 kašike pirinčanog griza
2 ravne kašike bezglutenskog brašna po izboru
1 kašičica praška za pecivo

Preliv:

1 litar mleka
4-5 kesica vanil šećera
2 kašike šećera (ili više-manje, po ukusu)

Umutite belanca, dodajte šećer, zatim žumanca, griz, brašno i prašak za pecivo. Sipajte u podmazan pleh i pecite na 200C oko 20 minuta. Ohladite. Zagrejate mleko sa šećerom da bude vrelo i prelijte ohlađen kolač. Prethodno koru malo izbockajte viljuškom, da lepo upije. Pekla sam u tepsiji prečnika 26cm. Pre služenja dobro ohladite.



   


Нема коментара:

Постави коментар