1. јун 2018.

Poslastica od jagoda i pirinčanog griza bez glutena





Već i vrapci znaju da su mi jagode i maline najomiljenije voće. Sezona jagoda je skoro gotova, a neku tortu, tart ili kolače nisam pošteno napravila. Osim kolača sa jagodama i tortice ništa drugo nije bilo ni u najavi. Jagode u našoj kući nestaju brzinom svetlosti. Kupujem ih kod jedne bake na pijaci koja mi uvek kaže "Sine, pomiriši samo, prave su domaće, banovačke." Kupim gajbu, šta ću kad opojno mirišu. Posle mi ceo auto miriše na jagode. Tako jagode mirišu i u dvorištu moje bake. Mama se ove godine pobrinula za džem, a ja sam od svake gajbice jagoda koju sam kupila deo zamrzavala. Da imamo za milk šejk preko zime i za poslasticu od griza i jagoda. Recept sam pronašla na blogu Moje grne i  jedan je od razloga zašto sam se snabdela jagodama za zimu. Ovu poslasticu možete napraviti i od svežih i od zamrznutih jagoda ali i od malina, ribizli, kupina.






Poslastica od jagoda i pirinčanog griza bez glutena

Sastojci:
500ml mleka
400g jagoda (svežih ili zamrznutih)
3 kašike šećera + 50g
50g pirinčanog griza
100g bezglutenskih napolitanki ili suvog keksa

Priprema:
U hladno mleko umešati griz i 3 kašike šećera. Staviti na vatru i kuvati uz stalno mešanje dok se ne dobije kašica. Paziti da ne bude previše gusto. U poseban sud staviti jagode sa ostatkom šećera i kuvati dok ne ispari tečnost. U posude ili čaše za serviranje ređati red skuvanog griza, malo sosa od jagoda i malo izmrvljenih napolitanki. Ređati tako dok se ne utroši sav materijal. Desert ostaviti da se dobro ohladi pre služenja. Ukrasiti ga po želji izrendanom belom čokoladom, slatkom pavlakom ili samo dodajte malo izmrvljenog keksa po vrhu. Ja sam iskoristila nekoliko puslica i izmrvila zajedno sa napolitankama.



Нема коментара:

Постави коментар